Ny IKT-medarbeider på skolen

Vår nye IKT-medarbeider her på skolen heter Alexander. Han er dedikert til å løse tekniske utfordringer som oppstår i din skolehverdag. Alexander har sitt hovedkontor i studiesenteret, men du kan også finne ham i IKT-verkstedet ved ledelsens gang. Enten du står overfor problemer eller har spørsmål relatert til data, er han tilgjengelig via telefon, e-post eller ved et besøk på IKT-kontoret.

Trenger du assistanse med din datamaskin, eller har den sluttet å fungere som den skal? Da er det Alexander som du skal kontake.

Det anbefales å sikkerhetskopiere skolearbeidet ditt jevnlig til skyen i løpet av skoleåret. Dette vil forsikre deg om at ingen data går tapt dersom din PC må gjennomgå en reformatering under reparasjon.

Kontakt IKT-medarbeider

Alexander Nicolay Bjerke

Mobiltelefon:  90 29 98 81

E-post: Alexander.Nicolay.Bjerke@risor.vgs.no