Risørelever lagde musikkvideo som tentamen

Sist vi snakket med guttene hadde de nylig publisert sin første sang «Bamsesaft». Nå har de bikket 10 000 streams på sin sang nummer to, Ransel Flex. (Tekst og foto: Marcus Aanonsen, iRisør 16.1.2020)

Etter den gode responsen på den første sangen var det ingen tvil om at det måtte bli laget en til. I tillegg fikk guttene mulighet til å gjøre dette som en tentamensoppgave.

– Musikkvideoen ble vår tentamen. Vi fikk ganske mye tid på skolen til å gjøre den ferdig, så det var mye mer fleksibelt enn et vanlig tentamensopplegg, sier Ketil Thorvaldsen.

Bilde av Jakub Krata, Isak Ramsvik, Cornelius Knudsen, Ketil Thorvaldsen og Marius Blesvik. - Klikk for stort bildeJakub Krata, Isak Ramsvik, Cornelius Knudsen, Ketil Thorvaldsen og Marius Blesvik. Marcus Aanonsen